Energetski učinkovito pravocrtno upravljanje okretnim momentom za električna vozila s više motora i kvačilima za isključivanje

Znanstveni projekt podržan od strane tvrtke Ford Motor Company, Dearborn, MI, USA (2022-2023)

01.05.2024 - 01.05.2024 Završeni projekti

Znanstveni projekt podržan od strane Ford - University Research Program (URP), Tvrtka Ford Motor

Period: 2022-2023

Projektni tim: Istraživačka grupa s područja upravljanja automobilskim sustavima, Sveučilište u Zagrebu,

FSB voditelj projekta: prof. dr. sc. Joško Deur

Ciljevi projekta:

Razvijanje modela vozila s uključenim gubicima sinkronizacije kvačila za analizu pravocrtne vožnje.

Optimizacija okretnog momenta motora i položaja kvačila radi uravnoteženja uštede energije i trajnosti komponenata.

Razvoj i ocjena strategija upravljanja temeljenih na pravilima i modelu prediktivnog upravljanja u usporedbi s referentnim vrijednostima optimiziranim dinamičkim programiranjem za poboljšanje energetske učinkovitosti.