Energetski učinkovito pravocrtno upravljanje okretnim momentom za električna vozila s više motora i kvačilima za isključivanje
2022 - 2023
Znanstveni projekt podržan od strane Ford - University Research Program (URP), Tvrtka Ford Motor
Period: 2022-2023
Projektni tim: Istraživačka grupa s područja upravljanja automobilskim sustavima, Sveučilište u Zagrebu
FSB voditelj projekta: prof. dr. sc. Joško Deur
Ciljevi projekta:
- Razvijanje modela vozila s uključenim gubicima sinkronizacije kvačila za analizu pravocrtne vožnje.
- Optimizacija okretnog momenta motora i položaja kvačila radi uravnoteženja uštede energije i trajnosti komponenata.
- Razvoj i ocjena strategija upravljanja temeljenih na pravilima i modelu prediktivnog upravljanja u usporedbi s referentnim vrijednostima optimiziranim dinamičkim programiranjem za poboljšanje energetske učinkovitosti.
Znanstveni projekt podržan od strane tvrtke Ford Motor Company, Dearborn, MI, USA (2022-2023)